Domo-kun Staring MAILBOX -

FÖRSTA INLÄGGET.

Det här är det första inlägget då.. Och jag kan ju presentera mig själv först.
Namn: Joanna
Ålder: Jag blir 13 i maj.
Intressen: Musik, musik, musik, konst, mode, bakning, vänner, göra egna smycken & familjen! :)

Jag hade en annan blogg som hette Black Mustache, men den tog jag bort, för det var så trassligt & jobbigt att fixa & skriva. Men nu ska jag göra det bästa med en ny design, mycket mer att skriva om & musik, min favorit musik såklart. Men nu ska jag ta och sätta igång med designen & sedan gå till skolan! Ha en bra dag! (Eller inte... >:))
puss & kram... eller nåt sånt...

Kommentera :)
Skrivet av HANNA

okej :D

jag har inga speciella ;)

2011-04-05 @ 08:08:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Write here:

Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej gullet)

Har du nån blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0